Nufnang Ads

Tuesday, January 11, 2011

Mimi datang ke Homestay Kucing Utara

MiMi, seekor kucing parsi yang sangat unik serta cantik corak bulunya dan masih muda dara lagi.Kali ini dia datang lagi menginap di Homestay Kucing Utara untuk beberapa hari ...mungkin sampai Isnin minggu depan..Biasalah tak boleh ikut tuannya yang keluar outstation..

MiMi mukanya mempunyai dua corak warna...cute ..

MiMi ...dah kenyang makan di sini..menu malam ini.biasalah untuk kucing, Iams jadi pilihannya

Errgh,,,tersandar kekenyangan...

5 comments:

meowwmania said...

alorr cam sedey je mukanya tu, mesti majok tak dpt ikut tuannya hehe..

NISS said...

macam muke chika..kucing future S.I.L..huhuuh..

Cat4U said...

chika tu...jntn ke betina??

myssmie said...

MiMi??

haha.... mcm nma saya =)

sgt cute~
cnteknya kaler bulu die...

Cat4U said...

MiMi tu kalau dalm bahasa Jepun maknanya "telinga"...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...