Nufnang Ads

Sunday, February 5, 2012

Geng Berat datang homestay kucing

Hari ini seperti biasa geng berat "Miley & The Gang" datang lagi ke homestay kucingutara sempena cuti panjang hujung minggu.


Mechiya dan Bones (photo di bawah) masing-masing baru selesai dan selamt jalani pembedahan spay.

Ini pula ubat-ubatannya yang perlu diberi setiap hari.

Tempoh penginapan: 5/2/12-7/2/12

4 comments:

Jαnnαhツ said...

muke kucing no 3 tu cam x puas hati jer. hehehe.

tachi n poncho said...

ish ish ish.....geram nengok muka sesekor ni..

Anonymous said...

nak tanya...kucing kalau dihantar boarding ni mmg akan tak selera nak makan & jadi tak aktif ya? kucing saya jadi macam tu. duduk diam tak bergerak je. pet sitter tu bgtau dia mmg makanan dia tak luak sgt sepanjang 3 hari kat tempat dia. adakah ini normal sebab pertukaran suasana? saya jadi stress pulak sebab kesian kat dia. lepas datang ambik dia dan bawak balik rumah, laju je dia carik bekas makanan dia & makan macam seminggu tak jumpa makanan :)

Cat4U said...

slalunya kucing bila dtng ke tmpat baru mmng xselera mkn sbb masih dlm keadaan ragu2 ditmpat baru terutamanya jika tmpat tu ada bnyk kucing...seleranya berbeza ikut kucing itu sndiri ada yg ambil masa paling cepat 1 hari dn paling lama 2-3 hari...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...