Saturday, December 15, 2012

Asuhan Kucing akhir tahun 2012

Tahun 2012, sudah menghampiri penghujungnya & hanya berbaki beberapa minggu saja lagi dan di waktu begini, sudah menjadi kelaziman adalah masa yang paling untuk bercuti bersama keluarga ataupun membuat kenduri kendara perkahwinan.
Si comel pula terpaksa di hantar ke pet boarding ataupun homestay kucing untuk penjagaan mereka, maklumlah , semua orang kenalan/saudara pun nak bercuti/sibuk dengan hal masing-masing ketika ini.
Asuhan KucingUtara ,menerima beberapa "tetamu" yang menginap bersama kami semasa ketiadaan tuan mereka,Mari kita lihat antara mereka yang datang kali ini >>>diucapkan selamat bercuti....
















3 comments:

ecah said...

banyaknya kucing..wow..comel!

♚ wonderFURRworld ♚ said...

gebu2 & comel2 semua..heheh

Anonymous said...

salam admin, kucing saya baru saja keguguran 3 mggu yg lalu dan telah awarded selama 5 hari untuk mengeluarkn anaknya. Selepas keguguran trsebut, kucing saya menjadi selera makan. Perutnya juga mnjadi bulat seperti bunting.. Dan baru2 ini terdapat cecair yg keluar dari kemaluannya.. Saya menjadi pelik kerana sejak keguguran, kucing saya hanya duduk dalam cage dan tidak mating dgn mana2 kucing jantan. Saya ada cek puting susunya, tetpi tidak membengkak seperti kucing yg sdg bunting. Tetapi ciri2 fizikalnya yg lain seperti bunting.. Adakah kucing saya masih bunting? Dan adakah simptom ini membahayakan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...